سرفصل های آموزشی : 1- کلیات: - مفهوم شناسی تبلیغ، ترویج، اطلاع رسانی، ارتباطات و رسانه - جایگاه تبلیغات رسانه ای در توسعه کسب و کار - اصول و مبانی مشتری مداری در آیینه تبلیغات رسانه¬ای - نقش و کارکردهای رسانه ها در مدیریت بازایابی و تبلیغات 2- تحلیل مولفه های موثر در طراحی و تولید یک رسانه تبلیغی: - عامل فیزیکی و ظاهری (ساختار) - عامل مفهومی و معنایی (محتوا) - عامل ارائه محتوا (بیان) 3- مراحل طراحی یک رسانه تبلیغی نوشتاری: - هدف سنجی و تعیین اهداف - تعیین حیطه¬های تاثیرگذاری - طراحی متن (انتخاب، تدوین، سازماندهی) - ویرایش(ادبی، هنری، تبلیغی) - انتخاب نوع رسانه مناسب - تدوین سناریو - تدارک تولید رسانه 4- آسیب شناسی برخی رسانه های تبلیغی تولید شده 5- ارائه کار عملی: دانشجویان در پایان دوره طرح تولید یک رسانه تبلیغی برای سازمان خود را تدوین و ارائه می کنند.